Blog

This Is Our Latest Blog Post.
Mar 0
Mar 0

Kenangan…..

alahai!!! teringat lak zaman sekolah dolu2!! rindu pulak kat membe2 lame!! – pekabo ek diorang??dah kawen ke?? da ada anak ke?? – dah kaye kot… heeee mase skolah rendah dulu: kat sekolah ade salesman jual buku cerita. ari ni bg list, esok dah mintak duit nak beli walaupun isikandung cerita buku tu dah tau.nak jugak […]

  Read more
Mar 0
Mar 0

BEING A MOTHER…

After 17 years of marriage, my wife wanted me to take another woman out to dinner and a movie. She said, ‘I love you, but I know this other woman loves you and would love to spend some time with you.’ * * * The other woman that my wife wanted me to visit was […]

  Read more
Mar 0
Mar 0

My Gadjet..My Life n My Love…

Hello there.. Nowadays, new technologies are developed and grow everyday without glance more back. New gadgets come more over to us and make our life looks more stylish then ever. Today, I would like to share bout my 1st gadget that I used since 1999 until now.The idea of this story came from rokudaime that […]

  Read more
Mar 0
Mar 0

10 Petanda Dia adalah Jodoh Anda

Gunakan seluruh pancaindera Jodoh adalah perkara yang sudah ditetapkan oleh Tuhan yang maha esa. Tetapi bagaimana kita hendak mengetahui dia memang ditakdirkan untuk kita? Tuhan mengurniakan manusia telinga untuk mendengar, mata untuk melihat dan akal untuk berfikir. Jadi gunakan sebaik-baiknya bagi mengungkapkan rahsia cinta yang ditakdirkan. Dua manusia yang rasa mereka dapat hidup bersama dan […]

  Read more
Mar 0
Mar 0

10 sTep to be Crazy person….

1. No Breakfast People who do not take breakfast are going to have a lower blood sugar level. This leads to an insufficient supply of nutrients to the brain causing brain degeneration. 2. Overeating It causes hardening of the brain arteries, leading to a decrease in mental power. 3. Smoking It causes multiple brain shrinkage […]

  Read more
Mar 0
Mar 0

Beauty Marks Sequins Lipstick Shaped PEN – buy it now @ Amazon.com

Fun & Functional BEAUTY MARKS Lipstick shaped pen – looks like lipstick but it’s a pen! Great gifts! Wonderful to pop in your purse or makeup bag. Funky with Flair Sassy Pen! Available in 4 colors. You will get a MIX of available colors – free display when you order 24 or more! Check it […]

  Read more
Mar 0
Mar 0

Erti Sebenar Kasih Sayang

Suatu hari saya dibelanja oleh teman saya makan mee di kedai mee yang agak terkenal. Harganya tak mahal tetapi sedap. Kami duduk di meja bulat yang dapat menampung sepuluh orang bila mengelilingi meja. Di meja itu ada enam orang, saya, teman saya dan empat orang kawan yang lain. Ketika asyik makan, satu keluarga baru duduk […]

  Read more
Mar 0
Mar 0

Jimatkan Panggilan Telefon anda Dengan VOiP

VOiP singkatan kepada “voice over internet protocol”. VOiP di Malaysia ini mungkin masih baru lagi tetapi bagi negara negara maju yang sedang pesat membangun telah lama mempraktikan penggunaan VOiP di dalam urusan seharian mereka. Di Malaysia, VOiP hanya meluas penggunaannya bagi kaki chatting sama ada menggunakan Yahoo Messenger mahupun MSN messenger. Bagi pengguna internet di […]

  Read more
Mar 0
Mar 0

Friendship Day GIFT – The Robotic Pugilists.

These pugnacious remote control robots execute eight distinct maneuvers, including 360° spins, bobbing, hooks, and jabs, to outbox each other at the player’s command. Integral speakers in each robot play music and the roar of the crowd with the landing of each haymaker. Each robot responds with audible objection when punched by an opponent, augmented […]

  Read more
Mar 0
Mar 0

Dinner Dash – Home Town Hero

In Diner Dash:® Hometown Hero, help Grandma and Flo save Flo’s hometown. Grandma and Flo visit five places, including the cafe at the local zoo, that Flo remembers from her childhood. But they need Flo’s help to stay in business. . . Topik-topik yang berkaitan:Orange Shark Dot Com – The Newest Gaming Zones OrangeShark – […]

  Read more
Mar 0
Mar 0

PENYAKIT BUAT PINGGANG: PERKARA BIASA, BAHAYA DAN RAWATANNYA

Hari Buah Pinggang Sedunia adalah inisatif kerjasama antara Kesatuan Nefrologi Antarabangsa (ISN) dengan Yayasan Persekutuan Buah Pinggang Antarabangsa (IFKF) Ia diancarkan buat pertama kalinya pada tahun 2006 dan diraikan pada hari Khamis kedua pada setiap bulan Mac. Pada 8 Mac 2007 Hari Buah Pinggang Sedunia telah disambut di 66 buah Negara. Sambutan Hari Buah Pinggang […]

  Read more
Mar 0
Mar 0

Chot dan gambarnya.. :)

Chot baru lepas tangkap gambar di kedai yang berhampiran dengan rumahnya. Sekarang, dia cuma perlu menaiki bas untuk ke Jabatan Imigresen supaya dia dapat membuat pasport baru untuk dirinya. Setelah hampir sejam menunggu di perhentian bas, bas pun tiba. Chot naik dan disebabkan bas itu penuh sesak, Chot mengambil keputusan untuk berdiri sahaja sambil tangannya […]

  Read more