Blog

This Is Our Latest Blog Post.
Jun 0
Jun 0

Sijil tadika akukah ini?oh!

Sijil tadika akukah ini?oh!, originally uploaded by KetukAngel. Salam, Semalam masa duk sibuk melayan bola,sempat gak ar aku belek2 simpanan sijil2 lama masa sekolah dulu,dari tadika sampai lah masuk poli..belek punya belek,tjumpa ar sijil skola tadika..comel gak aku masa kecik..hee.. Untung gak mak ayah aku smpan,leh gak aku tjuk kat cucu aku nanti..ahaks.. Korang ada […]

  Read more
Jun 0
Jun 0

Portugal bakal juara piala dunia 2010?

Portugal bakal juara piala dunia 2010?, originally uploaded by KetukAngel. Salam seantero, Makan bola,tido bola,minum coca cola..Game antara portugal menentang korea selatan td buatkan aku terpikir yg brazil gagal menunjukan samba mereka..brazil hanya menang tipis,2-1 sedangkan portugal boleh sumbat 7-0..Brazil xmau malukan korea ataupun mereka da hilang tarian samba?Apa pun,skuad porto telah berjaya malukan negara […]

  Read more
Jun 0
Jun 0

Kenapa apakah?Wanita pengikis?

Kenapa apakah?Wanita pengikis?, originally uploaded by KetukAngel. Salam seantero, Hari ni aku nak kongsi sket dengan korang semua,tentang ciri2 wanita idaman. Sebelum entry ni panjang berjela,lebih baik aku tnya dulu samaada korang semua ni penah becinta x?ataupun tengah dilamun cnta?xpun korang tengah murung sebab cinta korang baru lepas di ‘reject’? Tak kira lah korang dalam […]

  Read more
Jun 0
Jun 0

Pekan rabu

Pekan rabu, originally uploaded by KetukAngel. This view is taken from pekan rabu langkawi Topik-topik yang berkaitan:EVENING AT THE BEACH EVENING AT THE BEACH, originally uploaded by KetukAngel. A very beautiful …Kenapa apakah?Wanita pengikis? Kenapa apakah?Wanita pengikis?, originally uploaded by KetukAngel. Salam s…Portugal bakal juara piala dunia 2010? Portugal bakal juara piala dunia 2010?, originally […]

  Read more