Kenapa apakah?Wanita pengikis?, originally uploaded by KetukAngel.

Salam seantero,
Hari ni aku nak kongsi sket dengan korang semua,tentang ciri2 wanita idaman. Sebelum entry ni panjang berjela,lebih baik aku tnya dulu samaada korang semua ni penah becinta x?ataupun tengah dilamun cnta?xpun korang tengah murung sebab cinta korang baru lepas di ‘reject’?
Tak kira lah korang dalam situasi yg camne sebab entry ni ditulis tuk korang2 semua baca…
Berbalik kepada tajuk entry kali ni,Betul ke tanggapan sesetengah orang mengatakan yg wanita hari ni bersifat pengikis?
Bagi diri aku la,xsemua pompuan ni suka kikis,diowg sbnarnya suka dmanja n dibelai.. Kalo ada pun yg suka kikis tu,mmg patut pun dia kikis sbb lepas aktiviti kikis mengkikis ni,diorang kena plak uat aktiviti kiss kiss.. So no wonder la semua lelaki hidung belang sanggup berhabis duit gaji demi kepuasan nafsu..
Kadang2 kita juga ada dengar lelaki juga boleh jd pisau cukur seperti pompuan..N rasanya ramai lelaki kat luar sana yg suka ngepaw awek diorg selaen ngepam awek diowg..ahaks..

Topik-topik yang berkaitan:

EVENING AT THE BEACH
EVENING AT THE BEACH, originally uploaded by KetukAngel. A very beautiful ...
Pekan rabu
Pekan rabu, originally uploaded by KetukAngel. This view is taken from pek...
Portugal bakal juara piala dunia 2010?
Portugal bakal juara piala dunia 2010?, originally uploaded by KetukAngel. ...
Sijil tadika akukah ini?oh!
Sijil tadika akukah ini?oh!, originally uploaded by KetukAngel. Salam, Sem...