Assalamualaikum kepada semua kawan-kawan dan juga pembaca blog ini… saya ingin mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan selamat menyambut Hari Raya Aidilfitri di samping keluarga yang tercinta..

Bagi mereka yang memandu ketika pulang beraya tuh, berhati hatilah jangan bawak laju-laju, takut nanti x sempat nak beraya….

Bagi mereka yang menaiki bas.. hati hati lah yer. cek dulu pernafasan driver bus tuh. kot kot ada bau arak ke… hehehe…dan jgan lah membeli tiket daripada sang ulat durjana….kalau x dapat beli…raya jer di rumah sendiri… sekali sekala apa salahnyer…

apa yer nak pesan lagi?? ucap selamat hari raya jer la…hehe… yang rasa rasa leh kumpul duit raya tuh… share share lah dengan kite di sini…

semekom…..

Topik-topik yang berkaitan:

Heppy New Year 2008
Assalamualaikum.... menjelang tahun 2008 ni, aku nak ambil kesempatan lah ntuk m...
Kegilaan Bisnes Internet dan Google Adsense
Sebut sahaja bisnes internet, semua orang tau... Bisnes internet = jutawan. Tapi...
Kenangan Terindah bersama mu
Sebut jer pasal kenangan terindah nih, mesti ada yang fikir pasal kenangan denga...
10 Tanda yang kita dah meningkat usia
Salam, sedar x sedar semakin hari kita semakin berusia..macam2 pengalaman dah ki...